Fotboll

Igår blev det full rulle på morron. Michis ville ha skjuts till BVC eftersom Leon skulle vägas, mätas samt få ettårssprutan. Skönt att det hände något så man kom iväg på morron. Fick sitta och blåsa såpbubblor under tiden systern tog sprutan så han hade annat att tänka på. Han var faktiskt jätteduktig, Sen skjutsade jag dem till Barkarby eftersom Michis skulle träffa en kompis inne i stan.

Väl hemma igen var det dag att titta på skidor. Gick inget vidare för Sverige tråkigt nog.

Sen gjorde jag lite paprikasoppa eftersom det var längesen och kokade också lite äppelmos av ett par äpplen som min man inte gillade.

Till kvällsmål blev det röding. Jättegott. Jag åt bara fisken som den var, behövdes inget till faktiskt.

Sen blev det fotbollskväll eftersom Inter spelade mot Manchester United. Mållöst blev det som tur var för Inter eftersom Manch U var bra mycket bättre. Får se hur deras nästa möte blir.

Sen såg jag faktiskt på Oscarsgalan. Kom i säng vid halv ett i morse.

Kramis MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0