Award

                                                                           award

Kolla vad jag har fått av Di.  Häftigt va.

Jag ska också i och med detta lista 5 saker jag inte kan vara utan, och därefter nominera 5 personer som jag vill ge en award till.


OK - det här vill jag inte vara utan

Mina nära och kära som är min man, min dotter, mina barnbarn och mitt barnbarnsbarn

Alla mina vänner, inkluderat även bloggvänner

Mitt underbara hus med den fina utsikten över Lambarfjärden

Mitt goda humör

Att få vara frisk


Nu nominerar jag följande

Beate

Michis

Fjun

Vivan

Gulilla



Kramar MrsBettan
 


Kommentarer
Postat av: Gullillan

Jag är med på detta åxå men jag vet inte hur man gör en award?

2009-02-06 @ 19:42:54
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0