Sovmorron

Idag sov jag faktiskt ända till klockan 10, sen var det dags att gå upp. Kom ju inte i säng förrän halv fem så man är lite degig idag. Men vad gör det, är det fest så är det, och då ska man hålla igång. Härligt att gå upp när jag hade fixat alla disk igår kväll, jag hatar ju att se allt nästa dag. Man är liksom inte lika pigg då att ställa sej och diska precis.

Har ju lovat er lite kort så här kommer dom.

Det är ostbollarna sdom jag gjorde, ren pumpernickel med rensteksröra, Pagrotskys laxröra, sen missade jag tyvärr varmrätten, men kan tala om att den var jättegod, jag trädde upp färsk lax på träspett och lindade en baconskiva om. Sen finns bild på swissglasstårtan förstås. Och de vacka tulpanerna som vi fick samt min egen borddekoration.

        

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Klart att du är lite degig efter bara 5 1/2 timmes sömn. Jag skulle vara totalt degig kan jag säga och hade nog sovit till klockan 1 :-).

Härliga rätter du gjorde och den där tulpanbuketten är fantastiskt vacker.

2009-04-18 @ 14:31:02
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Diana

Mmm, så gott och så vackert, du vet hur du ska göra för att få folk att äta med både ögonen och munnen. Och att få Di att dregla ner tangentbordet :0)

Önskar dig nu en fortsatt fin Söndagkväll.

Kram Di

2009-04-19 @ 17:51:31
URL: http://dianahagel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0