Lunch i Kista

Idag var jag och lunchade med Britt i Kista. Britt är en gammal klasskompis till mej. Har för mej att vi gått tillsammans ända sen vi var sju år. Ganska festligt va. Vi stötte på varann i Kista någon gång på försommaren och nu var det ju äntligen dags att träffas också och gagga lite skit.

Den 5 november ska vi f.ö. träffa andra gamla klasskompisar. Jag har inte varit med på väldigt många år men de, cirka 10 st, har träffats en gång om året så det ska bli jättekul tycker jag. Vi ska hem till en tjej  som bor i Örby. Hon bjuder på mat och vi själva tar med oss lite dryck. Låter ju väldigt praktiskt.

I morse satt jag och, som vanligt, i godan ro och löste korsord och tänkte inte alls på klockan. Hr P gick ut i trädgården och pysslade och jag satt och drömde. Klockan bara svischade iväg. Snabbt ner i duschen, men jag hann ju bli klar och t.o.m. ta fram lite köttbullar och potatis till hr P som fick klara sin lunch själv idag.

I morgon har hr P lovat mej att vi ska åka till Lasse-Maja och äta lunch. Det ska verkligen bli trevligt, jag har aldrig varit där. Det blir min födelsedagspresent från hr P, och det är väl inte dåligt. Man tackar.

Nu ska jag ta och byta om till något slappt och slappa lite.

Ha en skön em och kväll / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att ni ska åka och käka på din dag !



Kram

2008-09-22 @ 17:43:05
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Grattis, grattis, grattis och många kramar till födelsedagen!!! Ha barnasinnet i behåll också nästa år och nästa och nästa!!!

Krogen Lasse-Maje är hur trevlig som helst. Herr P:s och min f d arbetsgivare hade julmiddag där en gång och det var verkligen fint där. Njut, njut, njut!!!

Kram

//Beate

2008-09-22 @ 23:22:37
Postat av: Nettan

Nu är det den 23:e =



GRATTIS !!!!!

2008-09-23 @ 07:50:58
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ann

Grattis på födelesedagen!

2008-09-23 @ 07:57:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0