Freedag

Visst är det härligt med fredagar, även om jag som har varit ledig länge så tycker jag fredagar fortfarande är speciella vilket är underbart. Då firar vi med en liten whisky och dricker lite vin till maten. Underbart.


Idag har jag dammsugit och dammat så allt är klart, inget jobb i morron när det gäller den saken. En tvätt har det faktiskt också blivit, hr P:s arbetsdräkt eftersom han fixar garaget åt både oss och grannen. Duktig ponke.

På dan idag åkte Nettan, Nattis och jag till Vällingby och inhandlade en tröja till Nattis eftersom hon skulle på party ikväll till en klasskompis. Skönt att komma iväg ett tag och se lite andra vyer. En snygg tröja, eller rättare sagt linne blev det som jag hoppas att hon trivdes i.

Kvällen här hemma ägnade jag mej åt att fixa en del recept (igen) och sen var det dags för mat. Färsk lax med kokt potatis. Ljuvligt gott.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Önskar dej en superfin dag!

2008-09-13 @ 06:15:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0