Sovdags

Nu har jag tittat på Hells Kitchen. Det är ju skitroligt tycker jag. Vill ni se något roligt kolla på det programmet. Varje torsdagskväll i trean klockan 22. Det är väl 15 avsnitt kvar.

Blev en lätt middag idag eftersom vi inte hade varit och handlat. Jag hade dessutom inte tagit fram något speciellt. Ville kanske inte heller laga mat idag. Det blev i alla fall bacon och potatis och ett stekt ägg till. Rena lunchen, men det var helt OK för hr P som tyckte det var gott.

Beate undrade när hr P började äta spagetti. Jag måste ju medge att det inte är ofta han får det, men jag smyger in lite pasta vid tillfälle, och han äter konstigt nog. Första gången tror jag var när Mickis var här och ville ha spagetti, då var det liksom bara att foga sej i ledet, och det har jag fortsatt med. Kul va.

Nu tänkte jag gå in och göra mej i ordning för natten, tvättning och tandborstning och sen lite bokläsning kanske.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: lLenal

Kikade in här,det var givande kram lena.

2008-10-02 @ 23:35:25
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Nettan

Klart man måste kolla på Ramsey !

Hade plattan i botten på vägen hem för att hinna !



Och bok blir det för mig också nu.

Måste ju fortsätta läsa boken som var så spännande.



God natt och sussa så gott !

2008-10-02 @ 23:46:09
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Älskar Ramsey och Hells kitchen, men såg den inte igår kväll. Men lite väl mycket svordomar, ha, ha.

Gårdagens inlägg skrev jag faktiskt kvällen innan som utkast men publicerade det först igår. Du vet när man kommer över nå't roligt, så måste man passa på att skriva direkt, annars kommer man inte ihåg....

//Beate



PS. Du kan väl önska dig en Chester du med. Jag vill ha den gröna (av förståeliga skäl, och det vill väl du också, eller!?. DS

2008-10-03 @ 08:18:04
Postat av: Berit

Svar till Beate:

Den gröna var ju cool. Den bästa.

Kram MrsBettan

2008-10-03 @ 14:52:02
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0