Regn

Idag hade jag tänkt byta gardiner i sovrummet. Köpte nya gardiner för massa månader sen och de behövde läggas upp. Tur att jag inte gjorde det för under tiden har vi flyttat upp vår cornish så då hade varit för korta. Det visade sej att de var så knöliga (hade väl inte lagt in dom så fint som jag borde. Eftersom de är så tunna gick det heller inte att stryka ut dem. Så ner i tvätthon med alla fyra och hänga dom i torkskåpet. Får se om de kommer upp i morron.

Sen blev det fult väder på em så då tog jag och fixade reda på mitt smink. Hade en hel hög med nagellack och läppstift och lite små parfymflaskor som jag lagt i en påse till Nettan. Skönt att bli av med. Kastade också ganska så mycket som inte såg så fräscht ut. Skönt.

Sen har jag ägnat resten av kvällen till handarbete, det var ju ett tag sen så då var det dags igen.

Sov gott nu MrsBettan

Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppas att du har en bra dag...och at du kan få sätta upp dina gardiner i morgon...jag byter idag..och de var också för långa...använde textillim...lata jag..annars är det städ och plock...kramiz:)

2008-10-02 @ 14:49:17
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0