Stickning

Idag har jag mest suttit och stickat. Håller på med julklappar så jag kan ju inte tala om vad det är jag stickar precis eftersom de jag stickar till är alltid inne och gluttar på min blogg.

Har precis tagit fram min dramatvagn eftersom vi ska ut på böljan i morgon. Det blir en tur till Åland med dotter, 2 dotterdöttrar, och dotterdotterson. Det låter det va. Båten går klockan 7.45 i morron bitti och hr P och hr B skjutsar oss till båten. Det går ju inte i en bil precis eftersom vi är så många. Nathalie, som har fått denna lilla tripp av morsan, vet ingenting (hoppas jag om ingen har skvallrat) så det ska bli kul. Båten kommer in i morron kväll igen kl 7 då våra herrar står och väntar på oss så vi slipper åka t-bana hem.

Nu - dags för sängen. Sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sov gott motti min.

Syns imorgon bitti !



kram

2008-11-19 @ 22:58:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Det är ju fint och soligt väder ute. Värmen lär ni väl få inombords med några drinkar antar jag. Ska bli kul att läsa rapporten på Nettans eller din blogg ikväll, hick!

//Beate

2008-11-20 @ 09:25:56
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0