Sovmorron igen

Vaknade strax före halv sex i morse och såg att det var ytterligare lite snö som hade kommit. Himlen var också fantastisk, ett rött sken i horisonten som lyste och såg helhäftigt ut. Och vad tror ni att jag gjorde ? Gick och la mej i sängen igen. Snacka om knäppis när jag kunde ha fått en jättefin bild. Svårt var det att sova också eftersom jag bara låg och hostade. Vid halv åtta ungefär somnade jag och vaknade av att Michis ringde och väckte mej kvart i tio.

Så det kan bli. Sen har jag ägnat mej åt att titta på skidor. Charlotte Kalla vann ju med hästlängder. Hon är fantastisk, och just nu håller herrarna på att åka så jag ska in och kika.

Ikväll blir det middag inne hos grannarna så det blir en helslapp dag m a o.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Förutom hostandet verkar du har fått in mina (helg-)vanor med sovmorgon. Äntligen! Jag gick upp 11:15. Dessutom har alla vi känner fått stränga order om att aldrig ringa förre kl 12:00 en helg. Det du... hälsa Michis det, ha, ha!!!

//Beate

2008-11-22 @ 13:50:28
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Anki N

Helslappa dagar är kanon. Får man sedan mat serverad också av snälla grannar eller vänner så är det en jätteprick över i:et.



Anki N som inte gör många knop idag heller.

2008-11-22 @ 15:14:39
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0