Ny dag - nya äventyr

God morgon eller rättare sagt god förmiddag. Började min dag att gå in i duschen och det var så härligt. Eftersom jag har eksem i ansiktet smörjer jag in det varje kväll och det kletar ju till håret så det blir fett och äckligt. I morse såg jag inte riktigt klok ut när jag vaknade, hade liksom en tuppkam på ena sidan. Inte så vackert, såg ut ungefär som ett spöke. Men nu är spöket borta och livet leker igen.

Idag ska jag följa med Nettan till SKK eller vad det heter. Hon ska hämta en nyckel där eftersom ikväll blir det ringträning för mopsar där. Sen kanske vi tar en tur till myrorna i Sumpan och ser om det har något roligt som går att handla och göra om till julklapp.

Snart dags att ge sej av - hörs senare / MRsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Vad du har blivit en pigg bloggare igen. Keep it up säger jag bara. Försökte föreställa mig en MrsBettan med tuppkam, lyckades inte utan började garva istället. Hade en liknande "upplevelse" igår: Vi får ju massage på jobbet en gång i månaden och igår masserade hon mitt hår istället för ryggen... med tassar fullt av olja. Så mitt hår såg ungefär lika nedkletat ut som ditt... fast utan tuppkam.

//Beate

2008-11-25 @ 22:21:11
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0