God morgon

God morgon alla morgonpigga. Jag är väl så där lagom pigg egentligen. Kom hem klockan halv två i morse och i säng vid tvåtiden för att sen försöka sova lite som inte var så lätt som vanligt eftersom hostan är kvar. Gick upp klockan halv sex eftersom jag måste på toan och lika bra att gå upp eftersom hr P ville väckas klockan sex. Idag är det fiske som gäller för hans del. Såg till att han fick frulle och packade ner lite mat och sen var han iväg.

Igår hade jag inte tid att skriva. När klockan var halv tre åkte jag iväg och hämtade en gammal klasskamrat som bor i Sollentuna. Vi skulle nämligen åka till en annan klasskompis i Stureby och träffa andra klasskamrater. Vi tog en liten drink hemma hos mej och sen skjutsade hr P oss till Stureby. Jättekul att träffa tjejerna igen, har inte varit med på den ärliga sammankomsten på jag tror faktiskt 15 år. De, cirka 7-8 st har träffats varje år sen vi slutade och det är ju helt fantastiskt. Så nu är jag med i gänget igen och det känns jättekul. Det var väl därför det också blev så sent, man vill liksom inte sluta att prata, har hur mycket som helst att snacka om.

Eftersom klockan rände iväg så fort sa jag till min klasskompis Britt från Sollentuna att hon kunde sova över hos mej eftersom gubben ändå skulle ut och fiska och det blev hon glad för. Dessutom snackade hon med taxichaffisen hem och gjorde så han åkte på lägsta taxan. Tackar för det. Lite Beate-stil över Britt faktiskt. Jag tror att de skulle gilla varandra. Just nu pömsar Britt, hon får sova tills hon vaknar, jag kan ju gå och lägga mej på dan ifall jag blir trött.

Hörs igen / Kram MrsBettan 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jäkla morsa man har - inte höra av sig som du lovat. Ska man behöva vara morsa åt dig också ?! Ha, ha !



Vi hörs senare.

kram

2008-11-06 @ 07:55:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Det låter ju som en lagom rolig kväll, ha, ha... Beate-stuk mmmmhhhh ja den tjejen gillar jag redan. Du verkar dra dig till sådana trevliga typer...

//Beate

2008-11-06 @ 08:52:31
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0