Blåst

Igår var jag så lat så det fanns egentligen inget att skriva om. På em gick jag igenom en del gamla recept som jag sparat, men annars var det slappt. Det är så skönt att bara vara och inget göra, det är väl det som är livet när man är ledig, kunna göra precis vad man vill. Gick och pysslade med alla mina blommor vilket tar sin tid och nu kom jag ihåg att jag var ju lite duktig eftersom jag dammsög hela övervåningen.

Fy sjutton vad det blåser ute idag, nästan halv storm. Annars har det börjat lika slappt som igår faktiskt. Men får väl ta mej lite i kragen idag och ta och vika lite tvätt som är torr och klar och få in i skåpen.  Sen får jag ta en sväng till affären eftersom Lätta börjar ta slut. Ska också tanka ner lite bilder som jag tagit med kameran, är det någon som ser bra ut så kommer det snart en bild.

Kram MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0