Bloggutseende

Min dotterdotter ändrar hela tiden utseendet på min blogg, och det får hon gärna göra bara jag blir nöjd. Det är bara det att jag tycker fortfarande att utseendet på den första bloggen var klart mycket bättre än den ser ut nu.

Så, nu säger jag till Michis, ta tillbaka min blogg som den var från allra första början, och låt den vara kvar där, jag vill ha den som den såg ut då - inget annat.

Det här bloggutseendet är ju allt annat än kul - svartvit - dötråkig - inte alls jag.

MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va tråkig du är, den här är ju jättefin.
Och du kan väl vara lite mer finkänslig när du skriver. Det där lät inget trevligt ( så säger du till mig ju ).

2008-05-08 @ 00:20:57
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Beat

Du har helt rätt! Första designen var klart den bästa. Hoppas Michis kommer ihåg hur den såg ut och förstår att "vi gamlingar" behöver kontinuitet inte designbyte stup i ett. Håller tummarna och väntar!!!
Kram
//Beate

2008-05-08 @ 08:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0