Åh det är söndag morgon

och mitt huvud känns så tungt. Kommer ni ihåg den låten. Den passar in på mej idag. Jag kom i säng klockan 5 i morse och var uppe vid 9-tiden. Inte fräsch kan man ju påstå. Man ska inte vara uppe så här länge när man är så gammal som jag. Men jag var skitpigg, vädret var dessutom underbart, 10 grader, fåglarna kvittrade och jag var faktiskt arg på den som uppfann sömnen. Men kröp ner i alla fall utan att dra ner persiennerna, ville njuta.

Idag kommer det att bli en lugn dag för min del. Jag har faktiskt varit lite flitig också kan ni tänka er. Har gjort lite utskrifter åt hr P och konstigt nog funkar det jättebra även om man är lite halvtrött att sitta vid datorn. All trötthet liksom rinner av.

Dessutom kom jag på att jag inte har något speciellt hemma till middag idag. Det finns ju i frysen förstås men inte tänkte jag på det igår precis. Då var det fest och skratt.

Nu ska jag ut i trädgården igen och ta lite nya bilder. Det är så vackert ute nu så det är inte sant. Ni har ju sett min stjärnmagnolia som nu redan är på gång att blomma över, som tur är har vi en annan magnolia, den kanske vanligaste som är på gång att blomma. Kommer tillbaka senare med kort på den.

Här kommer lite bilder som jag tog igår faktiskt.

       

Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Tycker du verkar oförskämd fräsch efter bara 4 timmars sömn. Hur gör man. Jag skulle inte ha gått upp förrän kl 2 ungefär.
Blomman i mitten är verkligen vacker. Tror jag "knycker" den till min konstblogg sedan.
Kram
//Beate

2008-05-04 @ 14:24:32
Postat av: Berit

Knyck på du Beate. Det är bara att ta för sej. Jag måste ju säga att jag var inte särskilt pigg när jag kom upp.
Kramis MrsBettan

2008-05-04 @ 17:25:55
Postat av: [email protected]

Tack MrsBettan för en otroligt trevlig och otroligt massa god mat som vi stoppade i oss. Och inte nog med det, det sköljdes oxå ned av ljuvligt gott vin. Hälsa hr.P så mycket.
Stor varm kram till er båda,hälsar Björnen o Kärran, fast det är hon som skriver.

2008-05-09 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0