Å de e måndag morgon

och mitt huvud känns så trött .  Jag bara skojade. Inte sjutton är huvudet trött idag. Men jag sov faktiskt till klockan 9 i morse. Skitskönt. Vad ska man gå upp tidigt för när man inte behöver. Visst är det konstigt egentligen, de säger att ju äldre man blir så behöver man inte så mycket sömn, men det gäller definitivt inte mej alltså. Visst kan det bero på att jag inte går och lägger mej som alla andr gamlingar klockan 9 på kvällen, jag är gärna uppe till 12 eller ett på natten , och mår helskönt av det.

Idag har jag varit lite lat faktiskt. Bara tvättat lite och sen har jag börjat att virka en svart duk,tänkte att det kunde passa helbra till den skapelse vi fick av Beate. Då kan man sätta ut den på altanen med en svart duk under, jag tror att det kommer att bli helhäftigt. När det vl är klar sätter jag ut ett foto.

Nu väntar sängen - går och lägger mej tidigt ikväll
Puss och kram alla bloggare MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Snälla, vad gör du ... nej jag vet att det är Michis - med din design... BYT tillbaks.... Den designen är inte du.
Kram
//Beate
PS. Dessa ungdomar ;o)... DS

2008-05-07 @ 22:42:43
Postat av: Beate

Sorry, glömde en sak: Mrs Bettan är ju ditt "trademark", Bettans blogg är ju bara töntig till max, herregud...
Kram igen
//Beate

2008-05-07 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0