Löööördag

Oh, fy sjutton vad det är skönt att det är lördag. Ska jag säga som är ledig varje dag, men jag tycker fortfarande att fredag och lördag är toppendagar och jag hoppas att jag tycker det ett bra tag framöver. Ikväll har min dotter Nettan lärt mej hur man infogar bilder, så nu jäklar är ni inte säker längre vad som kommer att dyka upp på min blogg. Hi, hi.

Nu ska jag testa att sätta in en bild, kan bli på Enars brorsa, ganska häftig




Hoppas att ni ser hur roligt vi hade när vi höll på att fixa köket.

Puss och kram
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktig tjej !

2008-03-15 @ 23:26:54
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Håller med Nettan: Duktig tjej!
Skitkul foto på Kjelle. Hoppas han ser bloggen. Kjell är ju så otrolig lik Enar tycker jag. Två coola killar som fixade ditt kök. Är avundsjuk!
//Kram Beate

2008-03-15 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0