Frisören

Idag har jag varit och klippt mej och fått lite färg i hårbotten också. Kan behövas i min ålder annars ser man ut som en Zebra och det är ju inget vidare kul precis. Fast jag har lite likhet med en Zebra ändå faktiskt när jag tänker efter. Min bak är väl lika bred, Ho,ho. Tur att man säger det själv innan man får höra det av andra.

Resten av dagen ägnade jag åt min favoritsysselsättning !!! Ja, just det, städning i garderoben. Där har man slängt in, nästan i alla fall, kläder och andra pryttlar så det var en salig röra. Vilken tid det tar att vika om alla småtröjor och tjocka tröjor som man har. Det roligaste är att jag inte trodde att jag hade ett svart linne och till i julas så köpte jag ett. Det visade sej att jag nu har 6 st svart linnen !!!!

Sen har jag hittat två parfymflaskor också, ouppackade, min favorit dessutom, Issey Miyake. Den är ssååå underbar och passar mej perfekt. Tänk bara, 2 st helfulla flaskor har jag. Jiihaaa.

Det är sånt som gör att det faktiskt kan vara lite kul att städa. Sen har jag en hel kasse med halsband och örhängen och diverse andra saker att ta hand om i morgon som jag inte hann med i dag. Det blir spännande. Jag smygtittade lite i lådorna och upptäckte ett par örhängen som jag definitivt inte hade en aning om att jag hade. Undrar var dessa kommer i från. Får fråga Nettan, hon brukar ha bättre koll än jag.

Efter en middag med stekt röding mår jag nu helbra. Den var underbart god. Så nu är det dags att lägga kroppen horisontellt faktiskt och drömma sköna drömmar

Måste berätta att i natt som var drömde jag om myggor, och det var fruktansvärt vad det kliade överallt i morse. Kunde det ha varit myggor som redan har vaknat ?

Nä, sov gott nu alla kvällspigga, ny dag är redan kommen.

MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, jag får se hur mycket sömn det blir.
Hampus kom precis ner och Valle är skiträdd för honom och står och piper nedanför soffan.
Läs på min blogg vad som hände när Hampus kom ner.
Ha, ha !

Pussar och kramar

2008-03-06 @ 00:54:16
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0