Fredag/Lördag

Inte blev dt något skrivande igår precis. Vet egentligen inte vad jag höll på med. Vid eftertanke så latade jag mej nog hela dagen. Var iväg på fm och inhandlade en blomma till Gittan och Åke och sen satt jag och löste korsord. Det är så härligt med lite avkoppling. Har ju hållt på att städa och städa så jag var ganska trött på det faktiskt.

Vi hade en trevlig kväll hos Gittan och Åke, som vanligt. Och vilken smarrig mat. Jag sa ju det tidigare, det är som att komma till Operakällaren, och den här gången var det ännu bättre. Helsmarrigt till tusen. Jag tänker inte tala om vad vi åt för då blir ni så fruktansvärt avundsjuka.

Idag, lördag, sov jag faktiskt till halv elva!!!! Jag trodde inte det var sant när jag vaknade. Hörde att Enar var uppe vid halv tio óch tänkte gå upp då, men somnade om och vaknade av att Mickis ringde. Efter frukost, sen, åkte Mickis, jag och Leon i regnrusket till Solna centrum och gick och kikade i varenda affär. Hon var på shoppinghumör och ville just till solna.  Det var trevligt att komma iväg ett tag på dan eftersom Enar höll på i köket och fogade lite. jag kunde ju inte göra något i alla fall som jag tänkt mej.

Så ikväll när jag kom hem så funkade inte min spisplatta igen. Jag blev så fruktansvärt irriterad att jag fick ont i knoppen. Är det en jäkla lördagsplatta vi har inhandlat, det var ju likadant förra lördagen. Den här gången gick det att sätta på plattan, men sen gick det inte att få någon värme på den. Fick som vanligt hämta min inhandlade kokplatta att laga mat på. Tur att jag köpte den.

I morgon får väl Christer kika på vad som har hänt. Han kan ju sånt.

Nu är det dags atyt pömsa - Vasaloppet väntar i morgon bitti.

Puss och kram till er alla från MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Suss got mammsen min !

Love u 4 ever and ever !

2008-03-01 @ 23:26:18
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Love you 2

2008-03-01 @ 23:42:06
URL: http://mrsbettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0