Mörkt och duggregn och 14 grader

Idag kändes det skönt att ligga i sängen. Det var molningt och mulet och jag hade lust att vända mej om och fortsätta slappa. Men, frulle måste man ju ha, så det var bara att palla sej upp. Vilken skillnad på temperaturen idag mot igår, 10 grader bara försvann så där i ett enda nafs. Hoppas nu bara att det kommer lite regn för det behövs verkligen.

Det har kommit en liten skur men det var inte särskilt länge den höll på, typ 1 minut. Hoppas på mer så vi slipper vattna.

Får se vad som ska hittas på idag, man är ju så himla lat på dagarna så det är ju inte sant. Något ska jag väl kunna hitta på så att man får känna sej lite nyttig. Hr P är iväg till tanghyggisen i stan och jag har ett par timmar till mej själv, och klart att jag börjar vid datorn.

Michis jobbar idag på café Solen så Nettan är barnvakt. Michis ska jobba där i tre dagar så hon var ju jätteglad att få tjäna en liten extrapeng, det behövs ju. Hon som jag gillar att rulla pengar.

Nu ska jag vara lite nyttig. Hörs igen MrsBettan

Nu regnar det igen, hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0