Jungfrusund

Idag har vi faktiskt varit på utflykt hr P och jag, till Jungfrusunds marina där det finns en jättefin restaurang. Vi var bjudna dit till lunch. Jungfrusund ligger vid Jungfrusund och är ett omtyckt rekreationsområde  som ligger alldeles i närheten till Ekerö Centrum. Där kan man ta skogspromenader och plocka bär och svamp, Restaurangen som vi besökte ligger alldeles intill marinan och god mat serveras kan jag lova. Området är värt ett besök även om man inte äter mat på restaurangen.

Kvällen har vi förstårs ägnat åt fotboll. J-a Sverige - man kan inte annat säga. Inte blev det som man tippat precis, men Ryssland var helt överlägsna. Konstigt att de bara fick 1 mål mot Grekland  !!!! men så är det ju i fotboll, det är ju det som är spännande, man vet aldrig hur det går.

Nu är det dags för min härliga säng,
Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: jayne

ja..fotboll är oförutsagt.....tyvärr...inte vår tur denna gången.... så är det

2008-06-19 @ 05:33:29
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Beate

Nu återstår ju de "riktiga" matcherna med Portugal-Tyskland om en kvart. Hoppas Portugal vinner. Efter allt depp-snack på jobbet ang. Sveriges bedrövliga prestation igår, ser jag fram emot en fartfylld, rolig match.

Ha en skön midsommar!

//Kram

Beate

2008-06-19 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0