FREDAG

Alla har ju varit väldig duktiga på att skriva ikväll men inte jag precis. Började min morron med att städa toaletten, kul va. Tog faktiskt och skurade hela golvet också så lite duktig var jag.

Sen tog jag en tur till Bromma alladeles ensam och köpte lite olika flaskor på systembolaget så det finns lite gott om man nu känner för det i helgen.

Väl hemma blev det sen lite lunch till hr P och sen gav han sej iväg til optikern och hämtade sina nya glasögon. Det var verkligen på tiden, han har inte sett som em örn på senaste tiden kan man säga.

Efter en middag med fläsklkorv och pressad potatis känner man sej ganska mätt nu så det är väl bara att säga got natt,

Sov gott mrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Kul att Herr P inte är "blind" längre!!! Då ser hankanske målen lite skarpare i finalen också, ha, ha. Hoppas iaf att du vinner tipset!!!

PS. Behåll din nya header, låt inte Michis ändra på den. DS

2008-06-28 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0