Fotboll

Inte blev det några resultat i fotbollsmatcherna som vi räknat med precis. Att Holland fixade 2-0 mot Rumänien var ju bra eftersom de hade ju inte behövt anstränga sej eftersom de redan ledde "döda gruppen" eller vad de nu kallas. Frankrike - Italien hade man förväntat sej att Frankrike skulle satsa allt, men kvällen gick till Italien med 2-0.

Jag var faktiskt riktigt duktig idag och planterade om en massa med gröna växter som vuxit ur sina krukor. Passade på när hr P var hos optikern så man fick jobba ifred liksom. Annars står han som en hök över en och tittar. Inte snällt sagt, men han vill gärna lägga sej i och det gillar inte jag. Nu kunde jag jobba lugnt och metodiskt i min takt.

Det blev ju dessutom ett underbart väder på em, på fm kom det ett par regnskurar faktiskt och det mullrade också.

Nu är det väl dags att hoppa i bingen så hörs vi i morgon.  I morgon är vi dessutom bjudna på lunch på Ekerö, så vi får se om jag skriver ett par rader innan. Det ger sej.

I morgon kväll är det MATCH igen, då spelar Sverige mot Ryssland. Undrar vad som händer. Vi får vänta och se.

Kram och sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Tyckte såååååå synd om stackars Ribéry och att italienerna jämt lyckas med att tråckla sig vidare, och i kvarten mot Spanien lär de väl vinna också. Är iaf helladdat inför Sveriges match mot Ryssland ikväll. Hoppas verkligen att det går ägen.

Kram + ha det så bra på Ekerö!!!

//Beate

2008-06-18 @ 08:16:21
Postat av: lisa

Fin blogg hela din familj har :D

2008-06-18 @ 10:46:35
URL: http://aboutelisa.blogg.se/
Postat av: jayne

får hoppas att sverige vinner!

Jag förstår vad du menar med att ha ngn bakom en som följe rvad man gör...ha ha ha..min käre make kan göra likadant när jag är i trädgården.."nu missade du där"...GRRRR

2008-06-18 @ 19:56:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0