Fotboll

Så var det match igen ikväll. Jag trodde i min enfald att nu skulle jag äntligen få min första 25-poängare i matchen mellan Tjeckien och Portugal. Resultatet var ganska länge 1-2 och jag nästan jublade men innan jag hann att göra det slår Portugal in ett mål till. Visst är det typiskt. Varför kan inte jag också få 25 poäng i vår tipsliga. Får hoppas på nästa match.

Så var det då dags för Schweiz och Turkiet. Jag hade tippat oavgjort, vilket det också var precis som förra matchen ganska länge, och vad händer, jo Turkarna gör ett mål till och jag får 0 i poäng. Nästan så man kan fälla en tår. Inte för att Turkiet inte var värda att vinna, men mina 25 poäng som jag hoppats på i denna match.

Ja, så är livet, för att ha varit på andra plats i tipsligan har jag nu kommit till 6:e plats tror jag det var, men så är det i fotboll. Det var ju inte så lätt att tippa heller, man fick ju ta en chansning.

Nu hoppas vi på återstående matcher. Det som glädjer mej är att jag fortfarande är före hr P.

Sov gott alla bloggare MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Du kommer igen, det vet jag, och Herr P ocksa. Och vi pratar definitivt inte om Rob's (dvs mina kunskaper). Usch!!!

Kram

//Beate

2008-06-11 @ 23:37:02
Postat av: Beate

Sag inte Portugal-matchen. Kunde inte lata stackars Rob lida sig igenom ytterligare en fajt. Men nar han foreslog att vi skulle titta pa nasta match... Det behovdes liksom ingen inbjudan, om du forstar vad jag menar. Personligen hade jag velat att Schweiz skulle vinna som vardnation, men turkarna var tuffa. 1:1 malet var ju en malvaktstabbe, men i det vadret var det nog inte sa latt for stackarn.

Vi blev masserade nar Ronaldo gjorde malet mot Tjeckien. Rob av en snygging som hette duga och jag av en hs kille med ring in orat, men han var bra. Fan vad skont att vara "gammal'.

Kram

Beate

2008-06-11 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0