Altanen

Hej igen,
Fick 2 stora muggar med kaffe hos Nettan och det smakade verkligen gott. Till det tog jag min lunch om bestod av en skiva banankaka. Jag hade bakat den för längesen efter Nettans recept eftersom hon sa att den var så god. Men eftersom vi inte äter något vidare fikabröd så delade jag den i två bitar och slängde in i frysen. Så jag tog med en halva till Nettan, de gillar ju fikabröd, och sen fick ju också jag smaka.

Så här ser Nettans altan ut idag, fotade under tiden jag drack fika.



De har kommit en liten bit på väg. Det fanns nämligen inga färdiga stolpar att köpa så de måste göra egna, men det ser ut som om det fixar sej bra. Duktiga gubbar.

MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0