Mangel

Beate undrar varför jag inte manglar mina dukar. Jag har en liten kallmangel och de blir inte alls så bra med den. Jag brukar valsar mina handdukar med mangeln det klarar den av.

Och sen tavlorna hemma hos Oskar och Gerd. Klart att de är äkta. Kul att du såg dem, jag kommenterade dem inte utan väntade på din reaktion, och den kom ju. Härligt. Allt finns inom järngrindar ska du veta. Såg du inte det härliga blå rummet bakom fotot med Dan ? Vilket rum alltså. Eller lampetterna på vardera sida om tavlan. Det är som att gå in i ett museum när man kommer hem till Oskar och Gerd.

Dessutom så är de jättetrevliga och inte alls märkvärdiga.

Stor kram till alla er nattugglor MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0