Tisdagsträffar

Hallojsan. Idag har det varit ett väldigt spring med mänskor här. I morse kl 10 kom Björn och sen bjöd vi honom på en liten hopknåpad lunch. Han ville inte ha så mycket, men han fick äta så mycket han ville och sen strunta i resten, bara han smakade.

Det här bjöd jag på:




image62

Som ni er, en liten räkmacka, en majs-och chilipaj, en liten jordärtskocka med rökt skinka och ett par pizzabitar.

Björn var väl här till klockan halv tre ungefär, och under tiden han var här kom ytterligare en person och hälsade på hr P. Klockan tre var det dags igen, då kom Bengt med hustru  men då gick jag ned på nedervåningen och fixade en del recept som inte hade blivit insatta i pärmar.

Ni skulle se min receptsamling - ni skulle dö - ingen kan gå igenom alla dessa recept under en livstid. Men jag gillar att kolla vad jag ska baka eller laga när det kommer besök till oss och vill ha lite att välja bland. Snacka om ekorre.

Nu är det väl dags att ta en liten sovlur.
Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Å jag som inte ätit nån frukost blev riktigt hungrig nu. Ska väl åka ned till 3:an och köpa en dödtrist macka på caféet för att klara mig till lunchen.
Kram
Beate

2008-04-16 @ 09:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0