Sugar snaps

Jag har fått en förfrågan från Beate vad Sugar snaps är. Förut köpte jag frysta sockerärter och sen såg jag att det fanns något, också fryst, som heter sugar snaps, vilket jag var tvungen att prova. Skillnaden mellan sockerärter och sugar snaps är att de är inte så platta, de innehåller också ärter (som jag vet Beate älskar). Jag bara skojar, hon hatar ärter. Ha,ha, men hon kanske gillar dessa eftersom de är ju inte på samma vis.

Ska bli kul att höra om Beate vågar prova. Ska vi slå vad ?

Jag tror att hon vågar, vad tror ni andra ?

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag hatar också ärtor men tycker om Suger Snaps !
Klart Beate måste prova.

Kramiz

2008-04-08 @ 07:28:07
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Beate

Vad skulle jag göra utan dig/er?! Obildad som man är kan man verkligen får lite matnyttig info från er. Klart jag ska prova!!
Kram
//Beate

2008-04-08 @ 13:00:54
Postat av: Beate

Sugar snaps:
Rob's kommentar: De är faktiskt helt okay men riktiga "garden peas" är goadare. Han är ju engelsman...
Min kommentar: Utseede: 5p, spänstighet: 3p, smak: 2p. Avsevärt godare än sockerärter dock och "garden peas" ska vi ju inte prata om, grrrr.
//Beate

2008-04-09 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0