Skrivdag

Idag har det inte varit något roligt alls. Hr P har haft lite besök och jag har fått vara på nedervåningen. Passade på att fixa lite recept som jag inte hunnit med tidigare. Så det var ju alltid någon nytta. 

Åkte iväg en sväng till Preem och köpte tidningen annars har jag mest varit inne fast det var så fint väder.  På kvällen efter allt besök kunde jag sätta igång med att göra lite utskrifter, men det var segt. Har faktiskt inte hunnit med allt ikväll som jag hade räknat med så jag får fortsätta i morgon. Fy sjutton vad trist.

Med andra ord, en trist dag.


Men jag hoppas att det blir bättre i morgon

Kram och sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Idag ska du var UTE!!! Det ska bli 18 grader. Njut av värmen trägården din och solen!! Pappersarbetet kan du göra efter 16:00!!!
//Beate

2008-04-24 @ 08:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0