Freeeeedddagg

Hej aslla fredagsälskare.  Jag som är hemma på dagarna ska ju egentligen inte tycka att fredagarn är något annorlunda än alla andra dagar - MEN DET ÄR DET. Jag älskar fredagar - det är den bästa dagen på hela veckan, lite smått och gott att äta och sen planering inför lördagsmiddag.

Idag var Kjell och Monia här  och käkade en sen lunch bestående av en stor räkmacka . tre pajer med bland annat chili- och majspaj, purjolök och bacon samt en vitlöksostpaj och sen en bit pizza.  Till det hade jag en blandsallad och såklart lite härligt mumsigt vin. Monia njöt så det var helkul att hon kom.

Nu kan jag inte stava längre så då är det nog dags att pömsa.


Sov gott önskar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Älskar fredagar jag med. Även lördagskväller när man vet att man har en ledig dag kvar och kan sova ut är inte helt fel. Ska till Trädgårdsmässan nu.
//Beate

2008-04-12 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0