Börjat dagen fel

Har ju helt börjat dagen fel. Skulle ha läst kommentaren från Beate innan jag började mitt skrivarbete. Men nu jäklar har jag klarat av det som fanns att skriva ut. Toppen. Nu är det snabbt iväg ut. Hr P har redan masat sej ut och alldeles nyss kom han infarande och undrade om jag sett hans glasögon !!  Vad sjutton har jag lagt dom, undrar han. Kollade i sovrummet, sen kom han ut och sa till mej, vet du vad de fanns? Jo, han hade satt glasögonen på huvudet. Jag höll på att garva ihjäl mej. Nä, nu har jag inte tid längre - march pannkaka ut i solen.

En liten sång kanske - Ut i solen ska vi gå, ut i solen ska vi gå..    Ha, ha

MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är ju för 17 inte klok.
Vad är det där för låt ? ha, ha !

Och typiskt Enar - med glasögonen !

2008-04-24 @ 11:36:54
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Beate

Ja nu fick jag ju nästan skratta ihjäl mig. Ooooohhh Herr P, jag älskar dig!!! Påminner om en scen i Pang i Bygget (sa R precis, då jag berättade om Herr P, men där var gästen döv också).
Känner faktiskt igen mig i Herr P, då jag också ofta sätter mina ögon på skallen. R däremot har tre par ögon (plus hans egna alltså). De ser nästan likadana ut (glasögonen alltså) och bruker spridas i hela lägenheten. Jag tror att de går själva ibland eller också är det ett troll som jävlas ;o).
Kram
//Beate

2008-04-24 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0