En vecka utan inlägg

Nu är det äntligen varag igen så då måste man ju ha lite tid att skriva. Ni som läst bloggen hos Nettan vet ju att hennes familj var här på långfredagen och åpt lite påskmat som jag hade förberett. Det blev mycket på bordet och vi orkade faktiskt inte varmrätten. Bilder från denna fest finns hos Nettan.

Sen hade vi en lugn påskafton. Ganska skönt att ta igen sej efter all matätning och snapsintag på fredagen för att åter på påskdagen fira igen med en av hr P´s bröder med hustru.

Här kommer det lite bilder från denna påskdagsfest

             

 

M.a.o. så har jag roat mej med matlagning dessa dagar näår jag inte varit inne på bloggen. Men kul har jag haft.

Kramis MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0