Kväller

Ikväll har det varit lite slappt. Det som jag gjorde var att ta reda på mina jordärtskockor som jag hade köpt. Kokade dem och sen gjorde jag en vanlig bechamelsås som jag blandade i hackad skinka i. Sen hämtade jag min muffinsform och fördelade lite jordärtskockor i samt hällde över såsen och till sist lite ströbröd. Det brukar bli så himla gott.

Dessutom kommer Björn över i morgon, redan klockan 10 på fm så jag har som vanligt tagit fram lite pajer, pizzabitar och tänker återigen göra varsin god smarrig räkmacka samt en liten jordärtskocka till.

Det är precis lagom till lunch tänkte jag. Hoppas det går hem hos hr P också. Det vet man aldrig. Men det är det han får i morgon i alla fall.

God natt och sov gott  MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !
Lycka till !
Men man vet aldrig med hr P,
ena gången skitgott andra gången direkt i soptunnan. Ha, ha !

Puss och kram

2008-04-14 @ 23:43:54
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0