Måndagen är räddad

Jag måste bara dela med mej av det jag själv upplevde alldeles nyss. Från BP fick jag lite häftiga foton och texten löd "är det någon som känner igen dessa människor". Jag tyckte fotona var häftiga och roliga så jag gjorde som vanligt, skickade iväg dessa till personer jag vet gillar sånt. Och nu kommer det roliga.

JAG FICK SVAR!!  från en dambekant att hon tyvärr inte visste vilka de var. Festligt va. Det är sånt som gör en tråkig måndag kul, att folk går på skämt. Jag höll på att skratta ihjäl mej. Dessutom är inte denna dam blondin vilket man annars skulle kunna tro. Ha, ha, ha. Vad tycker ni jag ska göra, säga upp bekantskapen, eller !!!! Skojar bara.

Ha det kul MrsBettan

Kommentarer
Postat av: nettan

Ha ha !

Då förstår jag vad du menar ! ha ha !



2010-10-25 @ 17:49:14
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0