Måndag

Åh det är måndag morron och mitt huvud känns så tungt. Nej då så är det inte, tänkte bara på visan. Här är man pigg och alert. Har varit lite lat idag faktiskt. Bara suttit och löst korsorden i DN för lördag och söndag som jag inte hann med i helgen så nu är de klara. Sen har jag faktiskt varit inne hela dagen, inte utanför dörren vilket är väldigt ovanligt. Får ta mej en tur i morron.

På em ägnade jag mej åt att börja slå in julklappar. Det var väldans vad man redan har samlat på sej. Har slagit in 20 st julklappar ikväll och det finns fortfarande saker kvar att slå in. Tänkte göra klart så man slipper allt på en gång, det tar ju lite tid.

Sen på kvällen har vi kikat på film och nu väntar sängen.



Kram och sov gott MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0