Dan före dan

Ja visst, i morron är det julafton. Michis och Jonas kommer inte hem till oss eftersom de har fått in sin lilla baby till rummet. Vi får klara oss ujan dom och underhålla lilla Leon som jag tror kommer må som en prins med all uppmärksamhet. Men visst hade det varit roligare om hans mor och Jonas kommit. Jag förstår ju dom, de har idag fått in babyn på rummet och vem ska då passa honom när de ger sej iväg på julmiddag.

Jag har pratat med Michis idag och lilla Charlie har börjat att snutta på mjölkmagasinet, tydligen har Michis redan fått pumpa ut en del som ligger på kyl så det är ju bra.

Jag själv har idag gjort efterrätten, vit chokladparfait och sen kokat kolasås som det ska serveras med liksom lingon. Den tror jag bestämt blir helsmarrig.

Åkte iväg på em till affären och köpte potatis, ville inte köpa de stora bamsingarna som fanns hos ica i viksjö. Utbudet var inte så mycket bättre i Åkermyntan så jag köpte färsk fryst potatis. Är den lika bra som den jag själv fryste in till förra julen så är det helt OK,. Det får vi se i morron.


God Jul alla bloggare
Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

God Jul till dig och Herr P med:-))) Ja ni två fick ju en perfekt julklapp - i Charlie - vågar jag påstå... så mumsa på alla dina godsaker och skåla för att Charlie ska bli en lika stor succé som Leon.

Kram MrsBettan och Herr P:-) Love you:-)

2010-12-23 @ 23:32:51
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Camilla

•。★ God Jul och Gott Nytt år 2011 ★ ★ 。*★ 。* 。

★ 。*★ 。* 。

° 。 ° ˚ Π____。*˚

˚ ˛ •˛•*/____/~\。˚ ˚ ˛

˚ ˛ •˛• | 田田|門| Önskar Camilla



PS! Har Nettan visat Dig SMS:et som jag skíckade till henne idag??? :-D

2010-12-23 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0