Västermalmsgallerian

I fm tog Michis, Leon och jag en tur till Västermalmsgallerian. Körde faktiskt ända in till stan idag. Kände inte för att åka t-bana. Det finns nämligen ett p-garage under gallerian så det var helt perfekt att bara ta hissen upp från garaget direkt upp. Michis var och letade efter en solhatt till Leon. Polarn och Pyret hade en tuff men vi gick vidare till andra affärer också och kollade och kunde konstatera att Polarn´s var absolut bäst. Sen var vi förstås inne i pärlbutiken också eftersom Michis skulle ha en kedja. Då var den inhandlad också plus lite lås.

Sen kom Emelie med lilla Julia eftersom de stämt träff där. Jag själv tog min bil och åkte hem. Ungdomarna skulle till Rålamshovsparken och ha picknick i det gröna. Härligt, då kan ungarna springa i gräset och ha kul.

I em har jag ägnat mej åt mina recept, har massor att ta hand om. Hr P har även idag kämpat med all jord. Idag har han hyrt kärra och kör bort den till Lövsta. Han håller fortfarande på så han kommer att vara döslut när han väl kommer in.

Men vi får ju inte glömma vilken helt underbar dag det varit idag. Vilken sommarvärme som bara pangade in.

Kramis MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Ja idag var nog den första dagen sendan augusti ifol då jag inte har frysit. T o m an antydan till en enstaka svettpärla i pannan.

Giller Västermalmsgalleria, då dom har fler "udda" butiker än t ex Täby. Dessutom har dom stans bäst sorterade PressStop med utländska tidningar.

2009-05-25 @ 18:24:50
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Lillan

Morning! Var kanonväder här i går :) Underbart!

2009-05-26 @ 05:58:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Bella

När jag jobbade bytte jag ofta till buss där och passade på att gå en sväng i gallerian och kanske ta en fika också. Den är så lagom stor. Kram

2009-05-27 @ 13:14:48
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0