Projektet

Börjar ta form nu ordentligt. I morron fm kommer de att vara klara med läggning av alla stockar. Sen ska det på någon matta som ska ligga innanför stockarna. Trodde att frogolitskivor skulle på först men tydligen var denna matta mycket bättre. Får se i morron. Dessutom ska dräneringsslangen också dit. Den ska ligga i botten.

Här kan ni se att höjden är klar vid denna sida.



Idag var jag tvungen att åka iväg till affären och handla mer mat så grabbarna inte svälter. Idag fick de grillad lax med potatismos. Det såg så smarrigt ut så det ska hr P och jag ha till kvällsmat.

Just nu håller jag på att göra en jättegryta med kalops och grönsaker i. Den puttrar så fint på spisen. Den ska grabbarna få i morron med lite kokt potatis till.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni är så snälla mot gubbarna !

Dom kommer säkert att åka hem med en liten kula på magen för inte är dom vana vid att få så god mat hos nån annan. Ha ha !



puss och kram

2009-05-05 @ 19:02:30
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Med dina gourmet mutor så stannar polackerna nog några extra dagar hos er. Det skulle jag göra.

2009-05-05 @ 19:54:45
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Veiken

Hej,jag kommer in från din dotter Nettan och kikar lite. Trevlig blogg du har. Kommer gärna tillbaka.

Postat av: Bella

Dina gubbar kommer aldrig att bli klara, så fin mat som de får. Kram

2009-05-07 @ 10:18:33
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0