Myskväll med Leon

Blev inget inlägg igår faktiskt. Hade inte tid, jo, kanske om jag ansträngt mej, men det blev inget.

Dagen började med att Nettan kom och hämtade mej kl elva på fm. Vi åkte till Solna c för att växla in mynt eftersom de har en myntbox där. Boxen var full - typiskt. Sen iväg till Karins naglar. T.o.m jag hade beställt tid för att få fina långa franska naglar med en blå glittrande topp. Ser jättefina ut. Bild kommer senare. Det tog tid. Jag var klar på 1 timme och Nettan 2 timmar eftersom hennes tjej var från Örebro där de jobbar typ mycket långsammare.

Efter våra fina naglar tillbaks till Solna igen. Boxen var tömd. Yieppie. In med våra 1500 kr i mynt. Skönt.

Sen iväg till affären och handla mat.
Hämtade Michis och Leon och sen hem till oss.

Michis gjorde sej i ordning och jag gav Leon mat, klockan var redan sex. Michis iväg till sina kompisar. De skulle äta hemma och sen dra in till stan. Kul att hon fick komma ut lite.

Leon var jättesnäll. Gammelmorfar fick ge honom välling vid halv nio-tiden och då somnade han i gammelmorfars knä. Gulligt. Sen sov han fint ända till klockan halv tolv faktiskt så då fick han komma upp till mej i sängen och gosa med mej och somnade direkt.  Michis var väl hemma vid två-.tiden och hade tydligen haft det skojigt.

Idag har vi bara varit lata. Michis var trött eftersom Leon vaknade ju så tidigt så de gick och la sej en stund efter frukosten.
Nu har hon åkt iväg till en kompis för att kika på melodifestivalen så nu är gammelmorfar och jag ensamma igen.

Ska väl in och fixa lite färsk stekt lax till ikväll.

Ha en trevlig lördagskväll / MrsBettan 

Kommentarer
Postat av: Beate

Grattis till dina och Nettans fina naglar (såg bilderna på hennes blogg, då det är bara för sig att knycka, ha, ha). Skitcoola är dom.

Nu när du är ensam med gammelmormor igen får du väl somna i gammelmorfars knä och sedan gosa lite med honom också, ha, ha!

Tavlan jag köpte är målat i akryl, men jag skulle nog kalla den för blandteknik. Den innehåller ju både färg, bladguld, ett riktigt löv och en blå glasbit med siverspår inuti. Tyvärr kan man inte se det på webben. Måste ses i verkligheten.

Kram

//Beate

2009-03-07 @ 19:44:38
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Diana

Kan tro att ni hade en riktigt fin kväll med lille Leon.

Du, jag såg era supersnygga naglar på Nettans blogg. Riktigt riktigt snygga!

Ha en fortsatt fin helg vännen!

Kram Di

2009-03-08 @ 01:07:54
URL: http://dianahagel.wordpress.com
Postat av: Lillan

Nepps det var en HV 71 spelare som kan stängas av efter en ful tackling sista matchen här TImrå i torsdags..

2009-03-08 @ 11:29:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon frun!

2009-03-09 @ 05:23:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0