Besök

Idag har det varit en besöksdag kan man säga. Gjorde i ordning lite färdiga mackor så hr P hade att bjuda på till första kaffegästen kl 12. Jag själv tog en sväng till Vällingby och hämtade min guldklocka som varit inne hos klockdoktorn.

Nästa besök kom kl.3 och det fick hr P tand om om själv. Jag tog med med dammtrasan och började att torka damm och smuts i bokhyllan på nedervåningen. Ligger som en grå dimma där nere också efter renoveringen.

Sen flyttade vi in vår musikanläggning. Vi hade tänkt att ha den på ett nytt ställe, men det såg för tokigt ut. Kom underfund med att alla apparater kunde ju stå i enbart ett skåp i stället för två. Bra idé tyckte hr P. Det var bara det att för att det skulle gå var han tvungen att såga upp lite på baksidan så vi fick rum med alla sladdar. Blev riktigt bra faktiskt. Men, antagligen har jag kopplat något fel för något ljud fick jag inte fram. Skit skit. Får ta det i morron.

Kramis MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Ooooops. Ja, ja, det kunde ha varit jag!???? Men du vet designen "rules", funktionen - "so what", ha, ha!!!

Ljudlöst ett tag kanske. Ni kommer nog att lösa "problemet" imotgon.

Å du... nägra bilder skulle inte vara helt fel!

2009-03-16 @ 23:21:03
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Ha ha !



Sov så gott så hörs vi imorgon mammsen min !

2009-03-16 @ 23:45:00
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillan

Haha! Nja bakade gjorde jag ju för vi var fullt hus här under hockeymatcherna:))

2009-03-17 @ 16:20:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0