Tv4 Fakta

Pratade med Nettan ikväll och hon tittade på sitt favoritprogram Tv4 fakta. Jag slog om och tittade vad det var för något. Oh, fy sjutton, hur kan hon titta på sånt. När jag slog om visade de en man som skadat sin fot så det bara dallrade om allt kött där inne. Näe, sånt gillar inte jag. Ganska kul att hon tittar på sånt som är livrädd för sprutor, men inte jag. Hur sjutton ska man tolka det.??

Jag ska i alla fall gå till sängs nu hade jag tänkt. Tagit fram lite pajer och piroger från frysen som jag tänkt att ha tillsammans med sillen på midsommarbuffén.

Nu ska jag gå och pömsa  så sov gott alla bloggare - MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Vet inte varför jag klarar att titta på det där.

Men jag håller nog lite för ansiktet ibland också.

Ha ha !



Kanske ska göra en västerbottenpaj till midsommar.

Vore mumsigt !



puss och kram motti

2009-06-17 @ 23:48:33
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Usch nej, sådant klarar jag inte heller av att titta på. Men vem vet: flersådana progarm och Nettan kanske blir av med sin sprutskräck (oj det blev visst lite dubbelmening där ;-))

2009-06-18 @ 18:37:49
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0