Utställning

Ja på lördag är det utställning i Täby. Får se om Nettan har tid i morron att komma hem till mej så vi kan gå igenom det vi har. Vet ju inte hur många löpare hon har gjort. Jag själv har 15 st tror jag. Får räkna i morgon. Sen hr jag 10 st Åre-mössor samt att jag tar med mej lite halsdukar m.m. som var klara redan förra året. I år kanske det är någon som vill köpa eftersom det är lite kallt.

Idag har min man varit lat. Han tog ut sej riktigt rejält i helgen med att ta ner taperna i vardagsrummet. De satt ju som berg så han hyrde en maskin som sprutade ånga på väggen för att lösa upp limmet. Sen gick det i alla fall inte att riva ner dem, utan han fick skrapa bit för bit. Jäkla jobb. Men det var ju vävtapeter med struktur så det var väl därför de satt så in i bomben. Välgjort arbete kan man säga.

Efter att ha sett idrottsgalan som är jättekul att se på är det bara att gratta Kalla. Hon är ju för härlig. Men vilken ruskigt ful klänning hon hade på sej. Den passade verkligen inte henne. Stackarn. Grattis till alla pristagare.

Nu natti - natti - Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Stackars Herr P. Å han som är så perfektionistisk... Det ska vara kul att se era löpare. 15 är ju helt underbar.

Å visst var Kallas klänning så himla ful. Det var väl det jag menade med att "klä ut" sig i bloggen ;o)

//Beate

2009-01-20 @ 09:32:18
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Gullillan

Vill bara önska dig en skön kväll...........

2009-01-20 @ 19:46:12
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: vivan

va, jobbigt att plocka bort gamla tapeter!

jag skall börja med vårat sovrum i nästa vecka...då får vi sova i gillestugan i flera veckor, för golv och tak skall removas...så det blir helrenovering av sängkammaren...får visa resultat senare! kramen!



natti natti!!!

2009-01-20 @ 23:18:15
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0