Täby

Nu har min dotter Nettan och jag avverkat en dag i Täby. Inte en endaste mänska ville köpa mina fina Åremössor. Är det någonb på bloggen som vill köpa? De kostar 200 kronor och är välstickade av mej. Jag ska lägga upp vilka färger jag har att sälja. De är jättefina och praktiska till de tjejer som har långt hår. Även för andra också. Mina barnbarn bara älskar dessa mössor.

I morgon ny dag och jag hoppas att försäljningen går bättre. Om inte annat är det väldans kul att bara vara där och träffa alla mänskor som går runt i Täby C, Idag kom förresten en gammal klasskamrat till mej, ja ni hörde rätt, och hon ställde upp och var försäljerska en liten stund, och lyckades. Var har du varit hela mit liv. Hon är underbar och alltid glad.

Nu dags för sängen, ny dag i Täby i morgon.

Och ni bloggare som bor i Stockholm, kom och hälsa på oss i Täby, vi har plats nr 15, det vore kul att träffas.

Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Det var skitkul att vara grannar. Samma sak nästa år, eller hur!!?

//Beate

2009-01-25 @ 20:29:05
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0