Onsdag

Den här dagen blev inte alls så som jag hade tänkt från början, men vad gör det. Dagen började med bortplockning av vissna snittblommor, både tulpaner och rosor. Sen blev det rensning i kylen, lite tvätt och sen åkte jag till Willys i Veddesta och handlade. Måste ju byta affär lite då och då, det blir liksom roligare.

På em satte jag mej faktiskt och gjorde klart tre löpare som jag hade påbörjat och kvällen ägnade jag mej åt att sticka klart en Åremössa till. Nu får det vara slut med Åremössor för nu har jag en av varje färg, utom vit förstås, som ska med till Täby för försäljning. Ska kolla i morgon om det vita garnet har kommit in för i så fall blir det en till.

I morgon bitti ska jag till tandis så jag får väl gå och lägga mej snart.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Gullillan

Blomman på din header är så oooooootroligt vacker!

Vad duktig du är som gör så mycket "vettigt" på dagarna! Kram på re!

2009-01-14 @ 23:44:47
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Nettan

God natt på dig mammsen min !

Vi hörs imorgon bitti innan du åker till tandis.



kram

2009-01-14 @ 23:56:02
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gullillan

Det är min dotters sambo som sjunger, hon är trubadur.......

2009-01-15 @ 00:03:47
Postat av: Beate

Hoppas du klarar dig utan borrningar hos tandisen!

//Beate

2009-01-15 @ 08:41:43
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0