Måndag

Men fy på mej som inte varit inne på bloggen under hela helgen. Ni undrar säkert vad jag gjort för något. Egentligen inget speciellt. I lördags satt jag och sydde lite och senare på kvällen var vi hos ett par bekanta i Täby på middag. Stämningen var god under kvällen så vi var inte hemma förrän halv fyra på morron. Lite väl sent, men har man trevligt så. Vi var sex stycken som träffades och vi har tydligen mycket att snacka om eftersom klockan bara rusade iväg.

På söndagen var man faktiskt lite seg så det blev inte så mycket gjort faktiskt. Stickade klart den röda Åre-mössan, det var precis lagom arbete.

Idag har jag också varit lite lat, visst är det härligt. Har väl hållt på alldeles för mycket med både att sy och sticka så det är skönt att inte göra så mycket. Just nu håller jag på att fålla ett par servetter som jag klippt till, så lite nytta gör jag ju.

Kram kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ja man kan ju tro att du dött... Det märks att Täbyhelgen närmar sig, eller hur?!!! Ni måste ju verkligen ha legat i ordentligt. Hur många löpare har ni gjort?! Ska ni hänga upp dem eller lägga dom i hyllan.

//Beate

2009-01-19 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0