God morgon

En god morgon. Vaknar till en kall morron - nästan 10 grader kallt och nu kom solen också. Vilken underbart härlig dag. Nettan åker snart iväg och får fina naglar och jag hoppar snart in i duschen. Sen åker vi och handlar lite helgmat.

Börjar dagen med en liten historia, håll till godo

En kvinnlig tjänsteman vid Virgin Airlines incheckningsdisk i Sydney  är värd en belöning för detta: 

Ett flyg hade blivit inställt och hon jobbade febrilt med att boka om passargerarna som otåligt stod  och stampade i kön framför disken. Plötsligt tränger sig en herre före, drämmer biljetten i disken och ryter: 

JAG SKALL MED DET DET HÄR PLANET, OCH DET SKALL VARA FÖRSTA KLASS! 

Hon svarar lugnt: Jag hjälper er gärna, men det får bli i  turordning. 

Detta lät inte sig mannen nöja med utan röt:  HAR NI DEN BLEKASTE  ANING OM VEM JAG ÄR?

Kvinnan bakom disken greppar mikrofonen, knäpper på högtalarsystemet och säger: Kan jag få allas uppmärksamhet! Vi har en passagerare på gate 14 som inte vet vem han är. Om någon kan hjälpa till med att finna hans identitet, kom till gate 14. Tack! 

Stor munterhet i kön, men mannen väser åt henne: FUCK YOU!

Hon ler mot honom och säger: Jag är ledsen min herre, men även det får ni ställa er i kö för.

Hoppas det inte var för mycket på morron / Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Den var bra... lagom till lunch!

//Beate

2009-01-16 @ 11:31:50
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: vivan

Tänk att vara så rapp och snabb i vändningen...ha,ha rät åt honom! kramen!

2009-01-18 @ 12:29:01
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0