Fredag

Visst är det som vanlig härligt med fredagar, även om jag sedan länge varit ledig Fredagar är något visst. Började dagen med att åka till Nettan ganska tidigt eftersom Mickiis ville det,, men sen blev det lite omkast så Nettan och jag åkte till affären och handlade bröd till hr P.

Väl hemma igen satte ja igång med våra löpare som skulle sys och upptäckte till min fasa att jag behövde svart tyg, Ringde såklart Nettab och frågaade om hon ville följa med till Ikea och det gjorde hon.  Vi inköpte inte bara svart tyg utan en hel del andra tyger också,. Bra, nu har vi äntligen kommit igång,

Till middag i dag blev det fläskkotletletter med kokt pptatis, bearnaissås ocjj saltgurka.
Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Det låter som en "lagom" aktiv fredag. Tänkte på era löpare - Nettans ligger ju ute och är skitsnygga - de skulle ju fungera perfekt som panelgardiner också tycker jag. Ny affärsidé... kanske...

//Beate

2009-01-10 @ 11:42:07
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0