Fullt ös

Vilken dag det har varit. Fullt ös från morron till kväll. Efter frullan blev det dusch och hårtvätt och man kände sej så helbra. Låter som man tvättar  sej dåligt men varenda gång är ju en ren njutning. Åkte hem till Nettan och vi åkte iväg till Wliiys i Rissne idag och handlade. Längesedan vi var där faktiskt., och kul att 'Mickis också¨var med för en gångs skull.

Sen hem till Nettan och lastade av alla hennes varor, mina fick vara kvar i bilen eftersom jag skulle till Karins nagelhörna och fixa mina naglar. Ska ju träffa två av mina gamla kompisar i morron till lunch och då vill man ju se fräsch ut och naglarna, eller hur. En hade jag tappat och en gick av i natt så jag var ju inte helfräsch kan man ju säga.

Blev ett jäkla stressande eftersom vi var hemma hos Nettan halv tre och jag skulle vara hos Karin kvar över tre och dessutom inte hittade dit. Nettan fram med sin bil och ledsagade mej dit. Du är så gullig Nettan., Vad skulle jag göra utan min endaste dotter. Snabbt ut och Nettan fixade p-betalningen. Då visar det sej att de bokat alldeles för kort tid på föregående kund så jag fick vänta en halvtimme. Vi som stressat så. Kitt.

Satte mej på en bänk i solen och njöt en halvtimme. Underbart varmt faktiskt och skönt att koppla av lite. Sen inne på salongen så fick jag två tjejer som fixa<de mina naglar, inte dåligt va Vilken service. De tog varsin hand. Yipiee. Och det blev jättebra, mycket bättre än förra gången faktiskt. Nästa gång ska jag ha dessa två tjejer.

Ikväll har min rara husbonde fått sin älsklingsrätt - fläskkotlett med kokt potatis och färska sugar snaps. Han njöt.

Sov gott - och kram från mej - MrsBettan

Sätter in en bild på naglarna i morron

Kommentarer
Postat av: Nettan

klart jag hjälper min endaste mamma !

Du har ju funnits där för mig alla år och självklart måste man då ge tillbaka så gott man kan.



Love u 4 ever !

2009-04-02 @ 23:22:42
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillan

Du har ju alltid fullt ös du;))

2009-04-03 @ 18:51:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Beate

Du lägger väl upp en bild på de nya naglarna!!! Har oftas undrat hur man kan göra någonting överhuvudtaget med sådana "klor".

Gillar "kära husbonde" för Herr P, ha, ha.

På din blogg är det inte bara fullt ös där hittar man alltid några nya "MrsBettan uttryck".

2009-04-03 @ 21:45:02
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0