Mat

Idag torsdag var det dags att handla mat igen. Veckorna går ju hur fort som helst, bara måndagen passerat så tycker jag att det är torsdag igen. Nettan behövde inte handla något så jag fick palla mej iväg alldeles ensam och handla. Behövde inte handla så mycket så det var snart gjort.

Som vanligt har jag tvättat lite igen idag, torsdag brukar jag byta våra badhanddukar och då är det lika bra att stoppa dem i maskin på en gång.

Sen har jag suttit och tagit reda på en del recept som jag inte tagit hand om.

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Att veckorna går så fort beror på 60+ syndromet. Det är bara tisdagen som spökar och är till ingen nytta alls tycker jag.

Men imorgon är det FREDAG. Precis som för dig är det världens bästa veckodag. God mat + dryck åsså får man sover avsevärt längre än till kl 6:45 två dagar i rad.

Sov gott!!!

//Beate

2008-09-11 @ 23:08:42
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0