City

MrsBettan
Idag var jag och träffade Elisabeth inne i stan. Gubbarna har börjat med sin promenad så då brukar vi också träffas. Vi tog en tur ner till Nk och kikade på alla köksprylar som vi brukar göra. Jag älskar köksprylar liksom Elisabeth Elisabeth fick äntligen tag i sitt siffran som jag har hemma. Ett platt järn med två olika rivmöjligheter så hon var helnöjd. Jag hade annars hittat en hemsida där de sålde dessa men hon hade ännu inte varit inne där och beställt så det var ju toppen,

Sen tog vi en tur ner till John Wall och kikade eftersom Elisabeth ville köpa en såg, men den var inte så kul i utförande så det blev inget inköp. Sen tog vi en tur in till Gallerian och köpte en doppresent till Leon.

Efter det var det dag med lunch. T&og det ställe som vi var inne på första gången vi träffades i stan. Längst in i Gallerian., Tog varsin räksallad som var helt suverän med ett glas vitt vin till.

Ikväll sen när jag kom hem har jag bakat två st fruktbröd. Vet inte om de blev bra eftersom det var första gången jag bakade dem. Det finns en blandning av torkade frukt liksom gula russin och aprikoser och lite nötter i också men det tog en jäkla tid innan de blev klara i ugnen. Får se om de går att äta. Får provsmaka i morgon om Michis kan ha dem på dopet.

Så här se de ut i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom ser jättegoda ut !



2008-09-02 @ 22:39:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Den här nya bloggdesignen är faktiskt riktigt snygg. Näst bäst efter den allra första.

Så det är fler som letar sågar just nu, kul att man inte är ensam, ha, ha!!!

Bröden ser ut som hundkex.. nej jag skojar bara.

//Beate

2008-09-03 @ 08:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0