Städningen klar

Städade av köket och altanen också idag så nu är det klart. Pust och stön.

Sen åkte jag iväg och handlade lite fler gröna växter. 35 kr/st på plantagen, det var ju otroligt. Passade på att köpa fyra st till nedervåningen eftersom jag var tvungen att kasta 4 st igår, 3 av dom hade fått odjur på sej, och det hatar jag. Så de åkte direkt i sopen. Usch.

Har också varit duktig och gjort 6 pannacotta och 6 sommartiramisu. Efter detta blev det kokt fläskkorv och potatismos till middag.

Har tittat på Americas got talent. Det tycker jag är kul att kika på och det slutade alldeles nyss så nu är det snabbt ner i bingen.

Kramis MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Pannacottorna + Tirmisusarna låter mycket roligare än städning måste jag säga. Mums. Förresten vet jag inte vad bilden du undrar över föreställer. Det ser ut som en zinkbalja och någon som hinkar vatten över till en röd kopp. Det var mera kompositionen av bilden oc färgerna som jag tyckte var skitsnygga.

//Beate

2008-10-15 @ 19:42:28
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0